Mail: ef@unze.ba / Tel: (+387 32) 460 467, 460 444

Asocijacija studenata

Asocijacija studenata Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zenici je bila sudionik i pokretač različitih događaja na ovom fakultetu. U nastavku će biti spomenuti oni najznačajniji. Osim što su studenti aktivni u sportu, što potvrđuju rezultati na takmičenjima, studenti Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zenici su inicijatori vlastitih takmičenja.

Student Strategic Competition je takmičenje koje je organizovano od strane studenata EFUNZE, a finalno je realizovano u oktobru 2014. godine. Studenti su radili na rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva dvije domaće kompanije, AS Group Jelah i ITC d.o.o. Zenica. Osam timova je dobilo priliku da svoje strategije prezentira ispred komisije u čijem sastavu su bili menadžeri navedenih kompanija.

U maju 2017. godine u prostorijama Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zenici, a u organizaciji bivših i sadašnjih studenata Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zenici, te uz podršku dekana i nastavnika, održana je prva „Branding up“ konferencija. Prisutni su imali priliku pratiti i predavanje Nine Bijedić Mujanović, direktorice marketinga AS grupacije, te predavanja Jasmina Pivića, Osnivača Area7 Entertainment, Kemala H. Balihodžića, CEO kompanije UpTrend Marketing Solutions i Nedžada Biberovića, marketnig menadžera u Akova grupaciji, ali i prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek, koji je marketinški stručnjak više od 40 godina i tvorac poznatih brendova Čokolino i Vegeta.

Asocijacija studenata Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zenici je u decembru 2017. godine organizovala projekat pod nazivom “Business Fever”, koji se sastojao od konferencije, radionice i takmičenja u pisanju modela biznis planova. Ovaj projekat je još jednom bio mjesto susreta studenata i istaknutih ličnosti iz sfere preduzetništva na Ekonomskom fakultetu u Zenici. Učesnici su imali priliku čuti životnu priču Damira Bajraktarevića, mladog i već sada uspješnog poduzetnika, koji se bavi izradom okvira za naočale od drveta, Adise Tufo, dobitnice nekoliko lokalnih i međunarodnih priznanja među kojima je i priznanje “Uspješne žene Bosne i Hercegovine” u kategoriji poduzetništva, te priznanje “Naj Žena 21.veka jugoistočne Evrope”, koje joj je uručeno u Beogradu u decembru ove godine, također u kategoriji poduzetništva i Amara Mušeljića, uspješnog 22-godišnjeg mladića, koji se otrgnuo od letargije i indolentnosti, te koji je prvi u BiH pokrenuo proizvodnju LED sijalica. Drugog dana je održano takmičenje na temu pisanja modela biznis planova.

Studenti EFUNZE su bili domaćini CEO konferenciji, najvećem regionalnom edukativnom događaju koji je mlade inspirisao uspješnim i pozitivnim životnim pričama kroz uspone i padove. Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Zenici, prva CEO konferencija je održana 2014. godine, druga 2015. godine. Treća CEO konferencija organizovana je 2017. godine od strane studenata EFUNZE i EFUNSA u Bosanskom Narodnom pozorištu u Zenici.

U novembru 2019. godine studenti Ekonomskog fakulteta su, u konkurenciji sa timovima sa tri ekonomska fakulteta iz Sarajeva, Mostara i Banja Luke, osvojili prvo mjesto na takmičenju koje je organizovala kompanija Hifa Oil.

Studenti su uvijek tu da podrže i sve druge aktivnosti Ekonomskog fakulteta, kao što su dani otvorenih vrata, promocija Ekonomskog fakulteta u drugim školama, gradovima i na sajmovima.  

en_USEN