Mail: ef@unze.ba / Tel: (+387 32) 460 467, 460 444
Šifra predmeta: 06-K-20-002

Međunarodni marketing

Studij:          Prvi ciklus

Godina:       Druga godina

Semestar:  Četvrti semestar

Odsjek:       Menadžment

                     Finansije i Računovodstvo

ECTS:          5

Sadržaj predmeta

  • Globalno tržište i koncepcija međunarodnog tržišta
  • Istraživanja za potrebe međunarodnog marketinga
  • Ekonomska okolina međunarodnog marketinga
  • Kulturološka okolina međunarodnog marketinga
  • Političko-pravna okolina međunarodnog marketinga
  • Strategije ulaska na međunarodno tržište putem izvoza
  • Strategije ulaska na međunarodno tržište prijenosom proizvodnje u inostranstvo bez ulaganja kapitala
  • Strategija ulaska na međunarodno tržište prijenosom proizvodnje u inostranstvo sa ulaganjem kapitala
  • Politika proizvoda za međunarodno tržište
  • Politika cijena u međunarodnom marketingu
  • Kanali distribucije u međunarodnom marketing
  • Integrisana marketinška komunikacija u međunarodnom marketing
  • Proces planiranja, izrada međunarodnog marketing plana i kontrola

Cilj predmeta

Sticanje znanja o načinima kreiranja i implementacije koncepta međunarodnog marketinga u uvjetima globalnog tržišta

 

Izvođenje nastave

Predavanja i vježbe se izvode uz upotrebu nastavnih sredstava, shema i grafičkih prikaza, kao i tehnika aktivnog učenja i uz aktivno učešće studenata. Naglasak se stavlja na praktične primjere i interaktivnost studenata, pri čemu se kreiraju rasprave o predmetnom problemu sa svim studentima. Također, studenti samostalno obrađuju zadanu temu tokom semestra (opciono), te izrađuju prezentaciju, koju potom predstavljaju i objašnjavaju.

 

Provjera znanja

Studenti koji u toku semestra polože prvi test obavezni su položiti drugi test. Bodovi se kumulativno zbrajaju kako bi se izvela konačna ocjena. Ostale aktivnosti obuhvataju redovno prisustvo nastavi, diskusije i prezentacije

  • Pismeni testovi 2×40%
  • Ostale aktivnosti 20%

Kompetencije

  1. Upoznavanje sa specifičnostima svjetskog tržišta
  2. Primjena marketing koncepcije na međunarodnom tržištu
 

Literatura

Obavezna

  1. Sinanagić, M., Čivić, B., Muratović, A., 2020. Uvod u međunarodni marketing, Naklada MATE d.o.o., Bosna i Hercegovina.

Dodatna

  1. Rakita, B., 2009. Međunarodni marketing, Beograd: Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu.
  2. Domazet, A. i grupa autora, 2002. Međunarodni marketing. Sarajevo: Ekonomski fakultet
en_USEN