E-mail: ef@unze.ba / Tel: (+387 32) 460 467, 460 444
E-mail: ef@unze.ba / Tel: (+387 32) 460 467, 460 444

Razumijevanje biznisa

Studij:          Drugi ciklus

Semestar:  Prvi semestar

Profesor:    Prof. dr. sc. Dženan Kulović

Odsijek:      Menadžment preduzeća

ECTS:          7.5

Rezultati ispita

Sadržaj predmeta

  1. Velika slika: tržište-biznis-preduzetništvo
  2. (Tradicionalni) preduzetnik: preduzetnička namjera (biznis ideja) + biznis planiranje
  3. Kategorizacija biznisa
  4. Preduzetnička vizija: kuda
  5. Strategijsko promišljanje: obje strane mozga
  6. Strategijska analiza: ulazak u suštinu
  7. Poslovna strategija i marketing (2P): kako + prava stvar + koliko
  8. Vrijednosni lanac i marketing (preostala 2P): prava stvar + pravi način
  9. Menadžment i organizacija – menadžment ljudskih resursa: tačka na «i»
  10. Finansijske projekcije i ekonomska analiza: da ili ne
  11. Rizici (i garancije)
  12. Biznis plan-spremni za start

Cilj predmeta

Povećati značajan doprinos  kvalitetu stručnih i naučnih radova studenata i mladih istraživača.

 

Nastavne metode

Predavanja, studije slučaja, gostujući predavači.

 

Metode provjere znanja

  • Praktični rad
  • Aktivnosti
  • Završni ispit

Kompetencije

Biti osposobljen za razumijevanje biznisa.

Literatura

Obavezna

  1. Šunje, A., Kurti ć, E., Veselinovi ć, Lj. 2020. Anatomija biznisa: od namjere do
    uspjeha, Sarajevo: Ekonomski institut
  2. Ateljevi ć, J., Kulovi ć, D ž. 2015. Razumijevanje Michaela Portera: doprinos
    strategijskom menad žmentu, Sarajevo: Perfecta

Dodatna

  1. Nickels, W. G., McHugh, J. M., McHugh, S. M. 2015. Undertanding Business, New
    York: McGraw-Hill
  2. Magretta, J. 2011. Understanding Michael Porter: The Essential Guide to
    Competition and Strategy, Boston: Harvard Business Review Press
  3. Needle, D. 2015. Business in Context: An Introduction to Business and its
    Environment, London: Cengage Learning
  4. Trompenaars, F., Coebergh, P. H. 2014. 100+ Management Models: How to
    Understand and Apply the World’s Most Powerful Business Tools, New Yokr: McGraw-Hill